semihk.

semihk.

Myspace.com – Myspace’den şarkı indirmek!

myspace

Myspace Kullanımı – Myspace’den şarkı indirmek

Arkadaşlar,bildiğimiz gibi sanatçıların çoğunun ( amatör veya profosyonel ) myspace adresleri bulunuyor.Ancak bazı sanatçılar şarkılarının indirilmesine izin vermiyor engel koyuyor.Bazı şarkıları indirmek için üye olmanız gerekiyor myspace’ye.Ama bunlara ne gerek var ki ?grabthatfile adresine giriyorsunuz ve şarkınızı indiriyorsunuz.

Ama ben söyleyeyim,ben sadece sizlere bilgi veriyorum.Daha sonradan izinsiz veya indirilmesi engelli şarkıları indirip başınıza bela gelirse benimle alakası yok.Ben size yol gösteriyorum,siz o yoldan gitmekte mecbur değilsiniz :D

İşte sitemizin adresi ise ; http://www.grabthatfile.com adresidir.Sitemiz çok kolay bir şekilde çalışır.Sizin tek yapmanız gereken ;

  1. ” URL:  ” boşluğuna myspace adresini yazmak. ( tam olarak  örn : http://myspace.com/sanatci )
  2. facebook veya twitter inizle login oluyorsunuz.
  3. tekrar myspace adresini giriyosunuz. tıklıyorsunuz.
  4. istediğiniz şarkıyı grab yapıyorsunuz. 1 dakika bekledikten sonra indirebilirsiniz. günlük indirme limitiniz 3.

ÖNEMLİ NOT :

HTTP 403 Yasak  uyarısını alanlar veya şarkıları indiremeyenler Dns ayarlarını resimdeki gibi yapsınlar ;

itp

8.8.8.8

8.8.8.2

18 responses to “Myspace.com – Myspace’den şarkı indirmek!

  1. h Nisan 4, 2009, 8:05 pm

    teşekkürler :P

  2. kemal Mayıs 9, 2009, 10:51 am

    Yha sadece bikere indirebildim diğer şarkıyı indiremiyom !!

    *************************

    CEVAP : Kendim denedim ve hergün kullanıyorum sınırsız bir şekilde indirilebiliyor.

    Önemli bir not ise ; (Standard Quality) sürekli indiriliyor ancak (High Quality) öyle değil.

  3. napıcan Haziran 8, 2009, 1:21 pm

    yha şarkıları indirirken HTTP 403 YASAK diorr yardımm lütfennnn

    ******
    CEVAP :

    Ağ Bağlantıları’na girin. >> Özelliklere girin >> İnternet İletişim Kuralları’na girin >> 4.2.2.5
    4.2.2.6 yapın…

    Siz anlamadıysanız resme bakın ;

  4. kübra Temmuz 29, 2009, 2:03 pm

    ya linki yazıyorum falan ama bir sürü saçma sapan şeyler çıkıo eskide müzikler direk çıkıodu… yardım edn…

    CEVAP :

    Sitenin açıklamasını okur isen bakımda olduğunu görürsün.Müziklerin çıkmama sebebi budur.

  5. rapzebun Ağustos 4, 2009, 8:02 am

    1 Files Found, Page Size:98099 bytes

    bu çıktı altta.tmm aradığım yerdede saten 1 şarkı ekli ama nası indircem ben bunuuu?

    CEVAP : Şu anda indiremessin! Çünkü site bakımda…Alttaki yazıları okusaydın anlardın biraz da olsa…

  6. owner Aralık 21, 2009, 3:13 pm

    artık yasak indirmek premium user olmak gerekli konu fıss

  7. hate2 Mart 10, 2010, 6:23 pm

    ben yapamadım sanırım :)

  8. ayann Mart 31, 2010, 1:41 pm

    Login onto Your File2HD Premium Account

    diyor bende bunu istiyoda abicim nasıl indiricem bu şarkıları?

  9. alper Nisan 25, 2010, 10:36 pm

    ya dostum premium üyelik istiyo indiremiyorum??

  10. forumkalp Temmuz 19, 2010, 12:29 pm

    valalha hocam olmadı ya forumkalp te gördüm burayı damladım ama yok olmiyo

  11. yücel Ağustos 3, 2010, 6:39 pm

    premium um yok napcam

  12. raplove Ağustos 19, 2010, 12:31 pm

    yaw şarkıları verdi ama premium dowlond dio nası indiricem yardım edin lütfen

  13. yaralı_dostluk Eylül 11, 2010, 7:48 pm

    kardeşim hiç bir işe yaramıyorr bu site

  14. enes Eylül 13, 2010, 10:21 am

    premium user olmadan indiremiosun

  15. dasdsa Eylül 13, 2010, 11:16 am

    premium üyelik istiyor üyelik alamadım nasıl olacak

  16. by s. Kasım 4, 2010, 10:04 pm

    dns ayarlarını değiştirmek isyitorum ama pc m ing. vista acıkcası bulamıyorum :D yardımcı olursan sevinirim

  17. yigit Nisan 20, 2011, 4:09 pm

    ya premium indir diyo nasil free indiricez

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

